Saps que la imatge que es formen les famílies de com és un centre educatiu parteix de les sensacions que els provoquen les persones que treballen a l’escola, amb qui tenen contacte més sovint: els i les tutores, el personal d’administració o els qui gestionen el menjador. 

Saps que molts mals de caps i conflictes provenen més de la relació amb les famílies dels alumnes que de la gestió dels aprenentatges i de la convivència dels alumnes mateixos.

Però no tens temps per fer més coses, ni tens  la “vareta màgica” per resoldre situacions que fan patir a docents i famílies. 

Quan no tenim temps ni gaires recursos cal ser més estratègic que mai: pots invertir en formació d’habilitats comunicatives del personal docent, PAS i monitors, i deixar-te aconsellar i acompanyar (assessorar) en la gestió de les relacions entre famílies i escola.

La formació que jo ofereixo parteix de l’experiència reflexionada dels més de 25 anys que fa que treballo amb equips docents, associacions de famílies i institucions educatives (no exclusivament escolars) i s’enriqueix amb l’estudi i lectura actualitzada i continuada de referents acadèmics en aquests temes.

Què us ofereixo?

Formació, assessorament i acompanyament a professionals docents (de totes les etapes) per poder establir millor comunicació i vincles de confiança amb les famílies del centre.

La diferència que més caracteritza el meu treball és que sempre el programo després d’haver parlat amb les persones implicades. I que demano una actitud activa prèvia a les sessions de treball, als participants, per no parlar només des de les sensacions. Això ens permet projectar canvis i millores.

Amb el meu entusiasme pel tema i les meves capacitats, la immensa majoria dels equips i persones que es formen amb mi, queden contents,  professional, laboral i personalment.